Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Tràmits  > Per temes  > Emergències. Seguretat  > Plans d'autoprotecció  > Plans d'autoprotecció: 1. ...
 

Plans d'autoprotecció: 1. Comunicar l’afectació i lliurar el pla d’autoprotecció

El Registre electrònic de plans d’autoprotecció té com a finalitats:

  • la inscripció dels plans d’autoprotecció que s’han d’elaborar de conformitat amb el Decret 82/2010, de 29 de juny.
  • el compliment de totes aquelles comunicacions i actuacions que preveu aquest Decret per al procediment de gestió d’aquests plans d’autoprotecció.

S’ha anomenat Hermes el sistema d’informació que dóna suport a la tramitació telemàtica vinculada al Decret 82/2010 i que allotja el Registre electrònic de plans d’autoprotecció.

A qui va dirigit?

A les empreses i, en general, a les entitats i els organismes que fan activitats que poden generar situacions de greu risc col·lectiu, de catàstrofe o de calamitat pública, i també als centres i les instal·lacions i les seves dependències, públics i privats, que poden resultar afectats de manera especialment greu per situacions d’aquest caràcter.
Aquestes empreses, entitats i organismes, segons el Decret 82/2010, estan obligades a adoptar mesures d’autoprotecció, entre les quals destaca l’obligació d’elaborar i implantar un pla d’autoprotecció (PAU).

La inscripció en el Registre electrònic de plans d’autoprotecció i la resta de tràmits que deriven del Decret 82/2010 s’efectuen únicament per mitjans electrònics.

 
Data actualització 21.01.2014